» » Казламордая нищета и убогость: историческая справка.
Информация к новости
  • Просмотров: 2059
  • Автор: katsman
  • Дата: 19-12-2017, 06:48
19-12-2017, 06:48

Казламордая нищета и убогость: историческая справка.

Категория: Коллективный разум

Привіт, друзяки!!!!
Зима триває, рік закінчується, кацапська наволоч ще отруює собою
українську землю, а ми продовжуємо вивчення творчості Павла Штепи через
призму сьогодення
Сегодня мы расмотрим "любовь" кацапов к труду, тонко подмеченную Маэстро.
Цитата
 "Історична доля оселила москвинів у багнистому північному пралісі.
Рільництво там було можливим лише на горбках сухішої землі, що були поміж
болотами, річками, озерцями. Там москвин вирубував ліс, палив його і
засівав у попіл зерно. По п’ятьох роках така „паль" уже не родила, і
москвин кидав її, а шукав нового, не вирубаного горбика землі. Отже,
навіть рільництво було кочовим, аж поки уряд не прив’язав москвина до
землі кріпацтвом.
 
 
 
Вирубувати праліс – праця тяжка, а головне – невдячна, бо ж лише 3–5 років
родила та „паль", та й урожаї були малі. Це знеохотило москвина до
рільництва, навіть викликало у нього злобу на невдячну землю. Міняючи що
п’ять років місце осідку, природно не було потреби ставити довготривалі
будови, огороджувати обійстя, прикрашати хату тощо. Московський історик
пише, що навіть у ХХ ст. московська „деревня" (село) виглядала як
тимчасовий табір без найпростіших
життєвих вигід.
 
 
Чорні дерев’яні хати, жодної огорожі, ані натяку на
чистоту, сморід від гнилого сміття навколо хати. Про квіти чи садки біля
неї (як в Україні) і згадки немає. Брудні, нечесані, з хмарою нужі люди;
підозрілі, злобні погляди – все це природно викликає у чужинця огиду. Всі
чужинці, які бували в Московщині, однозгідно свідчать про неймовірно
жахливий фізичний і моральний бруд не лише московського мужика, але й
аристократа.
 
Чужинці ті дивувалися, що навіть панівна верства цілковито не
відчувала ніякої краси, ніякої потреби в культурі, і не розуміла
найпростіших моральних, етичних засад36. У духовності і народній
словесності москвина немає нічогісінько рільничого. Це віддзеркалюється і
в його мові. Московський рільник називає себе „крестьянином", або
„мужиком" – тут і натяку на рільництво. Слова „земледелец" або
„хлебопашец" – складні, а це вказує, що їх створив не народ, а
інтелігенція."
Проезжая границу между Украиной и приполярной папуасией, можно заметить
разительное отличие между жильём украинцев и кацапов, не говоря об
глубинках, которые можно увидеть в ю-тубе. И это при том, насколько в
параше всего больше и насколько богаче её недра. Пукер как-то тулил
отмазку, что кислобздеи дружно покидают свои дремучие ипеня и перезжают в
города, но это утверждение вызывает улыбку:-).

Дальше

"Московський народознавець В. Даль пише (перед 1914 р.), що десятки тисяч
московських селян щовесни лишають на жінку господарство, а самі йдуть в
Україну продавати дрібний московський крам, або на косовицю, або жебрати
та красти. У Києві та інших наших містах юрби московських жебраків
облягали всі церкви та монастирі. В наших містах жебраки, волоцюги, злодії
були майже всі москвинами. Взагалі ж юрби жебраків – це прикметна риса
азійських міст. У Москві їх завжди
були тисячі. В. Даль підкреслює, що не завжди гнала їх з дому біда, а
багато з них мали заможні господарства. Проф. Н. Чегулін налічив у
Московщині сотні сіл, покинутих людьми, і десятки тисяч гектарів землі, що
позаростали бур’янами. Ґрунтознавець проф. Г. Махів пише, що Московщина
може легко прогодувати всю свою людність з урожаю власної землі, якщо
поліпшить примітивне рільництво. Отже, маємо аж надто переконливий довід,
що не земельний голод, не перелюднення
штовхало і штовхає Московщину загарбувати чужі землі."

Что сейчас? Да то же самое. Вместо того, чтоб работать, это говнище прётся
в Украину "косить укроп", чтоб посредством убийства украинцев, которые
плохого им ничего не делали, отдавать кредиты и иметь бабло на выпивку...

Ну что, почитаем дальше.

"По скасуванні кріпацтва 1861 р. українці знайшли в Московщині (на
Саратовщині) покинуті москвинами землі і заселили їх. До 1917 року там
було кількадесят великих, багатих українських сіл. По 1917 р. Московщина
вигнала тих українців до Сибіру і забрала собі їхні села разом з усім
майном.
Царський уряд оселив у Сибіру кілька тисяч москвинів, давши їм великі
наділи землі, гроші на худобу, реманент, позики тощо. Ті поселенці кинули
землю, купили
рушниці і жили з полювання. Зненавидівши невдячне рільництво, москвин
звернувся до ловецтва та рибальства. Цьому сприяли місцеві обставини, бо в
московському пралісі жило багато звірини, та ще й високоцінної хутряної.
Хутра завжди і всюди коштували дорого. Їх можна продати чи виміняти на все
потрібне, отже, й на рільничі вироби. Одним пострілом мисливець заробляв
більше, ніж цілорічно тяжкою працею на московській бідній землі. Отже,
навіть і неледар, немосквин волів мисливство, а не рільництво.
Московський праліс увесь був помережений болотяними річками та озерами,
отже, ідеальним краєм для рибальства. А рибалити – незрівняно легший
спосіб наїстися, ніж корчувати пні на „паль". Так самі природні обставини
навчили і призвичаїли москвина шукати легкого хліба. Москвин звик
ненавидіти не лише рільничу, а й усяку працю. ЛЕДАРСТВО, НЕРОБСТВО СТАЛО
ОДНОЮ З НАЙПРИКМЕТНІШИХ ОЗНАК МОСКОВСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ВДАЧІ. Москвин
уважає працю
за прокляття, за кару, гіршу, ніж кара на горло. Воліє голодувати, та не
працювати"

Всем, кто имел опыт полемики в инете с кацапами и дрессированными ими
обезьянами с крымов-лугандонов, знает, как кацапы с презренитем относятся
к гастарбайтерам, работающим в параше и украинским заробитчанам,
трудящимся за рубежём.
Иначе говоря-кацапня презирает трудяг, им по душе воровство, пьянство,
гопничество. То бишь, женщина, "моющая туалеты" в Португалли-это плохо, а
здоровое одоробло откуда-то из Горловки, вырезающий кабеля и пилящий не
металлолом неработающие предприятия-хорошо. Что тут скажешь?

А вот
"В. Ленін добре знав національну вдачу москвина і використав її на всі 100
%. Він порозсилав своїх „ребят" по всій імперії на легкий хліб погоничів,
жандармів, начальників немосковських народів. І москвин справді
почувається всюди, як удома. В Києві, Тбілісі, Менську, Варшаві, Омську –
всюди вищим за тубільців, і вважає своїм правом і обов’язком накидати всім
свою мову, свої примітивні звичаї, світогляд, віру. Коли ж хтось починає
сумніватися в його вищості, таку „темну" голову москвин просвіщає кулею в
потилицю, чи вивозить до Сибіру „прохладить национализм". Десятки
мільйонів таких вивезено за останні півстоліття."

По-моему, просто гениально. А у ботоксного калометателя есть "повод"
"защищать срусских и сруязычных".

Ну, последняя сегодняшняя цитата

"Погляд московського народу на Україну прояснює (ліпше за грубу наукову
книжку) така билиця: упросився зайда-москвин до українця переночувати.
Українець пригостив його вечерею, постелив ліжко і почав молитися. Зайда
слухає і раптом перебиває молитву: „А ты как молишься? Так нельзя
молиться". Обурений українець відказує, що він є господарем хати і має
право молитися, як хоче. Москвин, показуючи на свої лапті, що висіли
сушитися, питає: „А чьи это лапти?" – „Ну, то твої",– каже господар. „А
как лапти мои, то я здесь хозяин",– проголошує зайда. І москвин має для
цього підстави. Коли 40-мільйонна нація, що її предків знало і боялося
пів-Європи, дозволила дикій, малій Московщині сушити її лапті на престолі
св. Софії у столиці, то цілковито справедливо прорік їй Бог жити на „нашій
не своїй" землі. Якщо московські культурні лапті сушаться на духовному
престолі української столиці, то неухильний НАСЛІДОК – політичне,
господарське, культурне рабство українського народу."

Стоя аплодирую словам учителя. "Крым-исконна сруССкая территория",
"Бамбас-исконна сруССкая территория", "АдеССа-исконна сруССкий город" и
т.д и т.п.

Ну, досить, перейдемо на приємне. Як казав один відомий кіногерой "Всё
проходящее, а музыка вечная".
Сьогодні ми почуємо українську версію мегахіта мегагурту Kiss.



При перекладі згадалось, як у молодших класах школи нам вбивали у мізки ,
що це фашистська група, типу "киндер СС", а їхні світлинки висіли у
половини дітей і підлітків.

Ну, не буду тягнути час:

I was made for lovin' you

Do, do, do, do, do, do, do, do, do
Do, do, do, do, do, do, do
Do, do, do, do, do, do, do, do, do
Do, do, do, do, do, do, do

Tonight I wanna give it all to you
In the darkness
There's so much I wanna do
And tonight I wanna lay it at your feet
'Cause girl, I was made for you
And girl, you were made for me

I was made for lovin' you baby
You were made for lovin' me
And I can't get enough of you baby
Can you get enough of me

Tonight I wanna see it in your eyes
Feel the magic
There's something that drives me wild
And tonight we're gonna make it all come true
'Cause girl, you were made for me
And girl I was made for you

I was made for lovin' you baby
You were made for lovin' me
And I can't get enough of you baby
Can you get enough of me

I was made for lovin' you baby
You were made for lovin' me
And I can give it all to you baby
Can you give it all to me

Oh, can't get enough, oh, oh
I can't get enough, oh, oh
I can't get enough
Yeah, ha

Do, do, do, do, do, do, do, do, do
Do, do, do, do, do, do, do
Do, do, do, do, do, do, do, do, do
Do, do, do, do, do, do, do

I was made for lovin' you baby
You were made for lovin' me
And I can't get enough of you baby
Can you get enough of me

Oh, I was made, you were made
I can't get enough


----------------------------------------------------------

Я створений, щоб любити тебе

Вночі себе тобі я принесу
У обійми
Тобі під ноги я впаду
Весь світ до них тобі я покладу
Бо ти-моя доля
Без тебе-неволя

[2x:]
[2x:]
Народився я для тебе
Ну а ти для мене
Без вина сп'янів тобою
Чи ти п'яна мною?

Вночі я хочу бачить блиск очей
Твою магію
Що заворожує
Вночі всі мрії втілимо в життя
Бо ти моя дівчина
Без тебе не можу я


Народився я для тебе
Ну а ти для мене
Без вина сп'янів тобою
Чи ти п'яна мною?


Народився я для тебе
Ну а ти для мене
Можу все тобі я дати
А що даш мені ти?


O О, я ненаситний о о
Я ненаситний
Я ненаситний
О о о о

Народився я для тебе
Ну а ти для мене
Ти в житті моїм розрада
Чи мені ти рада?

O я був ти була О,
Я ненаситний
Ні, я ненаситний
О о о о


Народився я для тебе
Ну а ти для мене
Не натішусь я тобою
Чи живеш ти мною?


Народився я для тебе
Ну а ти для мене
Можу все тобі я дати
А що даш мені ти?



До речі, це, здається, останній альбом, в якому "банда" грала у масках....

Ну, файних вам вихідних, і, як завжди:

Вдалих вихідних, і як завжди:

Українцям всім галушок
Борщика, й смачних пампушок
Всім євреям по форшмаку
А кацапам-перцю в сраку!!!
скачать шаблоны для dle 10.3Финансовый портал как заработать на forex

P.S. Каждый из Вас может внести свой вклад в развитие Науки на странице "ПОМОЩЬ ПРОЕКТУ"

Также предлагаем вам посетить филиал Лаборатории Боцмана Кацмана в Живом Журнале!

РЕКЛАМА У КАЦМАНА

Загрузка...
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.


Уважаемые посетители! Соблюдайте элементарные правила комментирования--не копируйте многокилометровых чужих цитат и не постите слишком слишком большие картинки! Скрипт сайта от этог глючит и подобные комментарии будут удаляться без предупреждения!
<
Моня Цацкес

19 декабря 2017 07:50

Информация к комментарию
  • Группа: Журналисты
  • Регистрация: 7.04.2015
  • Статус: Пользователь offline
  • Публикаций: 0
  • Комментариев: 1626
Вітаю друзів з Днем Святого Миколая!
Викладу один з перших віршів у лабораторії, трошки його підкоригувавши згідно з сьогоденням

День Святого Миколая

Осб ідень Святого Миколая
Це одне з найкращих Свят
Що його чекають з нетерпінням
Так багато хлопчиків й дівчат

Діткам, хто був чемний та слухняний
Щось хороше принесе Святий
Коржик апетитний та духм'яний
І цукерки "Ключик золотий"

Ну, а діток, хто батьків не слухав
І у школі вчитись не хотів
Злегка потягає він за вухо
Видасть символічних батогів

Хочу я в Святого попросити
Миру Україні й всій землі
Щоб дорослим більше сліз не лити
І росли щасливими малі

Щоб кацапи всюди й все програли
Путін у Гаазі щоб сидів
А у Сімферополі й Донецьку
Жовто - синій прапор майорів

Щоб у Збройних Силах України
Ні поранених, ні вбитих не було
А кацапське окупантське падло
У степах Донбасу щоб згнило

Щоб кацапська клятая держава
Розвалилась штук на сорок п'ять
І від них всю ядерную зброю
Необхідно назавжди забрать

Щоб у ватників в їх черепних коробках
Замість вати мозок справжній був
І уроків Криму й Лугандону
Щоб ніхто ніколи не забув

Хочу попросити Миколая
Гривню я, стабільну і міцну
І щоб навіть згадки не лишилось
Про дебільну "руSSкую весну"

Щоб усі поранені та хворі
Знов були здорові, як колись
А держава щоб не забувала
Тих, хто інвалідом залишивсь

Винаходів нашим науковцям
І натхнення більше для митців
А у війську щоб не залишилось
Жодного з кацапських шпигунів

Ну а українським можновладцям
Фаховості й совісті усім
І щоб знав - якщо, він красти буде
Хтось прийде із ордером за ним

Щоб були без вибоїн дороги
Транспорт щоб увесь надійний був
А про прикрощі з зв'язком чи світлом
Кожен українець щоб забув

Від мене усім хорошим людям
Ти, Святий, передавай привіт
Всіх із днем Святого Миколая
Хлопчик Вовчик, 50 вже літ!
<
Сандjоба

19 декабря 2017 14:55

Информация к комментарию
  • Группа: Посетители
  • Регистрация: 6.09.2015
  • Статус: Пользователь offline
  • Публикаций: 0
  • Комментариев: 405
Моня, я слегка в кризисе) Не ответил про Мандри))).
Я разчехлюсь) и по дискутируем!
Тяжело здесь-правда.
<
Моня Цацкес

19 декабря 2017 22:58

Информация к комментарию
  • Группа: Журналисты
  • Регистрация: 7.04.2015
  • Статус: Пользователь offline
  • Публикаций: 0
  • Комментариев: 1626
https://www.youtube.com/watch?v=agM6lolLAeY
<
papajoe

22 декабря 2017 18:10

Информация к комментарию
  • Группа: Посетители
  • Регистрация: 16.04.2015
  • Статус: Пользователь offline
  • Публикаций: 1
  • Комментариев: 774
Россияне уверились в своей исключительности )))





























Этот мальчик далеко пойдёт !!!

























...а это, наверное, папа этого мальчика )))



.
...а это просто герцогиня Кембриджская. Ничего особенного )))
Она идёт из магазина. Она несёт из магазина продукты...













































...вот ещё одна картинка прикольная появилась:

Серёжа, ну какой же ты дебил, блядь !

<
Юрґен Геннінґ

25 декабря 2017 11:01

Информация к комментарию
  • Группа: Посетители
  • Регистрация: 21.02.2016
  • Статус: Пользователь offline
  • Публикаций: 0
  • Комментариев: 77
Із Різдвом Христовим! Frohe Weihnachten!
Штепа про «кочове землеробство» предків московитів пише вірно. Але він промовчав, що за давнини таке й для всіх інших лісових народів характерне було. Наприклад, й стародавні германці займалися цим. Але далі шляхи германців й московитів різко розходяться. Бо, по-перше, германці під потужний вплив Цивілізації Західної Римської Імперії потрапили, а по-друге, вони, на відміну від предків свій життєвий простір розширювати не могли: на захід й на південь від германців потужні романські держави були, а на сході потужні балтські й слов'янські сусіди не давали їм експансію проводити, а на півночі холодні води Балтики й Північного моря обмежували їх. Тому на зміну «кочовому землеробству» більш прогресивне осіле інтенсивне землеробство прийшло: «трипільна» сівозміна, органічні добрива, плуг з відвалом, який перезволожені землі «до кондиції» доводив. І це в Х сторіччі сталося коли московське Залісся крім «кочового землеробства» ще не знало нічого!

--------------------


Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Полужирный Наклонный текст Подчёркнутый текст Зачёркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищённой ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Вопрос:
в каком городе изготовили копчёную сотню кацапидусов?
Ответ:*
Введите код: *

Незарегистрированные посетители находящиеся в группе "Гости" имеют возможность комментировать с помощью виджета "Гиперкомментс"

comments powered by HyperComments

^